Long time ago...

, 03 oktober 2010 00:53

Jaaaa! Ik leef nog!
Ik zie en hoor jullie namelijk al denken... "Waar is dieje in godsnaam naartoe?" Op de tijd van mijn laatste berichtje is er echt 'a lot' gebeurd!

Even een opsomming...
* 18 geworden!
* Rijbewijs gehaald
* Gestart op een nieuwe school! (nl. KHK Vorselaar - Lerarenopleiding!)

En het is over het laatste dat ik het even wat uitgebreider wil hebben. Het was best wel spannend vooraf, wat gaat het worden? Wie gaat er in mijn klas zitten? Enja, je kent het wel... De 'standaardvragen'. Ondertussen weet ik het antwoord en ben ik meer dan tevreden! Een héle leuke klas met, hoe kan het ook anders, alleen maar leuke mensen! (: De opleiding zelf gaat wel werken worden, een hele hoop taakjes staat nl. al op ons te wachten. Voor wereldoriëntatie moet ik bijvoorbeeld al zeker blaadjes gaan zoeken, de temperatuur gedurende een week meten, een korte geschiedenis over mijn dorp etc... Maar, het is echt wel plezant!
Nu wordt het weer wat spannender want de eerste stage komt eraan!

0 Response to "Long time ago..."

Een reactie posten